強力推薦

2011年11月23日 星期三

[娛樂] 陳嘉桓素顏報警 (附雜誌詳細報導)






陳嘉桓硬食攬錫:我有推開!

陳嘉桓前晚在內地遇上不愉快事件,遭馬德鐘與陳浩民喝醉後攬攬錫錫,嚇到她先推開兼掩面!兩人事後自知失儀,向她說不好意思!

身在內地橫店的陳嘉桓(Rose)忙於拍攝電影《笑功震武林》,同片還有洪天明等。由於當地有不同劇組開工,其中不乏香港演員,故大夥兒不時相約吃飯。前晚,Rose、洪天明、方中信、陳浩民、馬德鐘、樊少皇、葉璇、孟瑤與一班工作人員食飯,由於剛巧是其中一位工作人員生日,Rose、孟瑤、洪天明、陳浩民、馬德鐘與一些工作人員於飯後唱K慶祝。席間,有人不斷叫Rose飲酒,但她以年紀還小為由拒絕。唱完K後,一班人再到燒烤店消夜,孟瑤並冇跟隨,洪天明則醉到「斷片」,陳浩民與馬德鐘亦醉到玩出火!

醉後的馬德鐘鬧着玩,一度玩到攬錫Rose,陳浩民則欲咀面及嘴,嚇到剛滿十九歲的她不知所措!Rose先以手擋開,再以手遮面並大呼:「唔好玩啦!」工作人員見勢色不對即拉開兩人,他倆事後為失儀事件跟Rose致歉。
經理人:有人禽獸不如

記者就此向陳嘉桓求證,問到是否被飲醉的馬德鐘與陳浩民又攬又錫,她說:「中間確實發生過!我有推開!可能佢哋飲醉咗,有啲誤會。(佢哋有同你道歉?)佢哋有同我講唔好意思,只希望呢啲不愉快嘅情況唔好再發生。出去食飯經常都係一大班人,識得保護自己,但都搞成咁,以後真係要避免同啲飲醉酒嘅人接觸!(發生後有冇好嬲同唔開心?)唔開心一定有,諗唔到會有咁嘅事發生,希望以後唔會再發生。」

至於Rose經理人冼國林表示暫時只了解部分情況,但已極之憤怒!他怒斥有人禽獸不如,欺凌弱女:「等我了解晒成件事,若果係好嚴重嘅話,我絕對唔會手軟,一定立即採取法律行動同報警,依家搜集資料及徵詢律師意見。」他又斥責Rose欠機心:「我鬧咗佢成粒鐘,叫佢唔好太天真,唔好睇得咁表面,佢真係好蠢!今次當係吸取教訓。」杜宇航則說︰「尋日冇同佢哋食飯,唔知發生咩事。今日見過Rose,傾咗兩句睇唔到佢有異樣。」











陳浩民

身在內地的陳浩民昨日對被指攬錫陳嘉桓(Rose)一事,他表現得很錯愕說:「我做過啲乜嘢呀!(女方承認你事後有同佢講唔好意思?)點解要同佢講唔好意思!我哋尋晚係去消夜,現場有老闆、助理喺度,眾目睽睽下我做得乜嘢出嚟?(有冇攬錫?)冇!點會呀?最多咪哄埋佢耳邊講嘢,搭下膊頭,如果咁嘅接觸佢都覺得唔舒服,我咪打電話同佢講唔好意思囉!因為我完全冇心對佢做唔尊敬嘅事!(係咪飲醉酒?)飲少少,但我清醒,我仲揸電單車返屋企!(老婆知道?)唔知,我都好擔心你哋會點寫,因為我老婆就快生,一陣嚇到佢早產!」

馬德鐘

馬德鐘: 後悔沒有及時制止陳浩民
就當晩之事件,浩民因醉酒確有行為不當之處。本人亦後悔沒有及時制止。而及後安慰陳嘉桓的行為令人產生誤會,就此要向嘉桓說聲對不起。本人已跟陳嘉桓的經理人如實解釋,並得到冼師傅及陳嘉桓諒解,明白此乃誤會。
鑒於此事已引起社會人士不安,所以本人亦準備效法冼師傅經常樂善好施的義舉,捐款予東華三院作慈善用途,回饋社會,造福社群。

阿嬌

阿嬌gillian:@陳嘉桓Rose 我支持你 某某已經不是第一次有這樣的行為 所以你一定要好好的保護自己

資料來源 : hihiforum

1 則留言:

匿名 提到...

all chinese actress are whore

張貼留言